
Türk dizi endüstrisinin son yıllardaki yükselişine sahne olan fuarda, dikkat çeken markalardan biri yine "atv" oldu.
Yıllardır “Dizi atv’de izlenir” mottosuyla ekranların en çok izlenen yapımlarına imza atan atv, Cannes’da bu kez Türkiye’nin hikâye anlatma gücünü temsil etti. Fuarın ilk gününde sergilenen özenle tasarlanmış atv standı ve şehrin farklı noktalarına yerleştirilen outdoor çalışmaları, uluslararası katılımcıların ilgisini topladı.
Global Arenada Türk Hikâyeleri
Türk dizilerine yönelik uluslararası ilginin giderek arttığı bu dönemde, atv’nin seçkisi fuarda güçlü bir vitrin oluşturdu. Fuarda tanıtılan yapımlar arasında “Sen Anlat Karadeniz”, “Aşk ve Gözyaşı”, “Aynadaki Yabancı”, “Bir Gece Masalı”, “Kuruluş Orhan” ve “Can Borcu” gibi iddialı projeler yer aldı. Her biri, Türk televizyonunun yüksek prodüksiyon kalitesini ve duygusal derinliğini yansıtarak global pazarın dikkatini çekti.